Uživatelské rozhraní a jeho výhody pro výkupce i klienty

Očekává se, že do poloviny roku 2017 bude Karetní peněženka jedním z hlavních instrumentů výplaty klientů (fyzických osob) v tomto oboru.
V rámci neustálého vylepšování uživatelského rozhraní webového účtu pro výkupce byly na základě podnětů dosavadních partnerů zahrnuty nové funkcionality, které usnadňují práci s výplatou výkupů prostřednictvím Karetních peněženek:

  1. možnost nadefinovat oprávnění přístupů pro jednotlivé pracovníky výkupen
  2. u založení klienta možnost vložit až 4 dokumenty (usnadňuje práci např. při přiřazování karet zahraničním klientům)
  3. přidání identifikátoru platby (možnost zadat vlastní číslo – např. číslo výkupky)
  4. generování přehledu prodaných (přiřazených) karet
  5. možnost generování sestav pro účetnictví
  6. objednávky nových karet jsou realizovány online přes webové rozhraní - na dvě kliknutí

Na dalším rozšiřování systému jak pro výkupce, tak prokoncové klienty se neustále pracuje. Aktuálně je připravovaný modul platebního účtu v prostředí webové samoobsluhy, který klientům umožní sledování pohybů na kartě nad dosavadní rámec, navíc také umožní realizaci jednoduchých platebních příkazů společně s jednoduchou aktualizací osobních údajů přímo u konkrétní karty (klient může mít až tři aktivní karty Karetní peněženka). Produkt Karetní peněženka tak může klientům zcela nahradit potřebu bankovního účtu. Spuštění se plánuje na začátek roku 2017.

Společnost Prepaid Solutions a.s. stále aktivně pracujena rozšiřování počtu spolupracujících výkupců, kde je každý nový partner opravdu důležitý, a to nezávisle na velikosti nebo počtu výkupen. Zavedení produktu pro nového výkupce je velmi rychlé a jednoduché. Výkupci jsou předány karty, které dále distribuuje klientům a personál výkupny absolvuje krátké školení k užívání systému karetní peněženky. Celý proces je většinou hotov do hodiny v závislosti na počtu zaměstnanců a dotazů, které zaměstnanci společnosti velmi rádi zodpoví a cokoliv dalšího je třeba rádi dovysvětlí.